
Už klaidinančios reklamos kontrolę bus atsakinga Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba
2019 m. kovo 21 d. pranešimas žiniasklaidai
Seimas priėmė Reklamos įstatymo ir lydimųjų teisės aktų pataisas (projektas Nr. XIIIP-2762(2), kuriomis nutarta nuo gegužės 1 d. reklamos priežiūros funkcijas – klaidinančios bei lyginamosios reklamos priežiūrą – perduoti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai. Už naujas nuostatas balsavo 87 Seimo nariai, susilaikė 6 parlamentarai.
Iki šiol šias perduodamas funkcijas vykdė Konkurencijos taryba, o kitų įstatyme nustatytų reikalavimų priežiūrą atliko Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba.
Kaip pažymima dokumento aiškinamajame rašte, konsoliduojant funkcijas turėtų būti užtikrinamas operatyvesnis galimų pažeidimų nagrinėjimas, vienodas įstatymų nuostatų taikymas, vienodai formuojama praktika, sumažėtų administracinė našta verslui, greičiau būtų išnagrinėti skundai, efektyviau išnaudoti priežiūros institucijų finansiniai ir žmogiškieji ištekliai (išvengta priežiūros funkcijų dubliavimo), būtų užtikrintas teisinis tikrumas ir aiškumas vartotojams, į kurią instituciją kreiptis dėl reklamos reikalavimų pažeidimų.
Parengė
Informacijos ir komunikacijos departamento
Spaudos biuro vyriausiasis specialistas
Rimas Rudaitis
Tel. (8 5) 239 6132, el. p. [email protected]
Rimas Rudaitis



Numatomos transliacijos









