Seimo kanceliarija kuria sąlygas šiuolaikiškai bendradarbiavimo kultūrai
2019 m. lapkričio 20 d. pranešimas žiniasklaidai
Seimo I rūmuose atverta nauja erdvė Seimo kanceliarijos darbuotojams ir visiems Seime dirbantiems. Ši atvira erdvė įrengta buvusios valgyklos patalpose.
Seimo kanceliarijos nuotr. (aut. Dž. G. Barysaitė)
„Kurdami šį kambarį atsižvelgėme į kitų valstybės institucijų gerąją praktiką. Naujai atverta erdvė yra daugiafunkcė, joje galima ir dirbti, ir pailsėti, ji pritaikyta darbuotojų pietų pertraukoms, susitikimams ar vidiniams renginiams. Siekiame tobulinti idėjų ir žinių dalijimosi praktiką, tad šioje erdvėje galės susitikti ir pabendrauti paprastai atskiruose kabinetuose dirbantys kolegos“, – sako Seimo kanclerė Daiva Raudonienė.
Poilsio pertraukoms skirtos erdvės poreikį yra pateikusios ir darbuotojų profsąjungos, prašydamos kurti geresnę darbuotojų bendravimo kultūrą. Kuriant šiuolaikišką darbo aplinką siekiama patenkinti poilsio ir socialinius poreikius, kurie didina darbuotojų produktyvumą ir motyvaciją.
„Džiaugiuosi, kad pagaliau ir Seime turime šiuolaikišką erdvę, kurioje galės rinktis ir bendrauti kolegos, atliekantys skirtingo pobūdžio darbus. Manau, tai gerins atmosferą Seimo kanceliarijoje, padės išvengti monotonijos. Geresnės darbo sąlygos taip pat vienas iš būdų institucijoms konkuruoti dėl kvalifikuotų darbuotojų“, – sako Seimo Pirmininko pavaduotojas Arvydas Nekrošius.
Naujai įrengta erdvė – pirmoji tokio pobūdžio patalpa Seimo rūmuose. Seimo kanceliarijoje dirba daugiau kaip 900 darbuotojų.
Daugiau informacijos:
Informacijos ir komunikacijos departamento
Ryšių su visuomene skyriaus vedėjas
Artūras Zeleniakas, tel. (8 5) 239 6201, el. p. [email protected]
Parengė
Informacijos ir komunikacijos departamento
Ryšių su visuomene specialistė
Julija Gorovniovaitė, tel. (8 5) 239 6210, el. p. [email protected]
Julija Gorovniovaitė