Siūloma keisti Muitinės departamento vadovo skyrimo tvarką
2020 m. birželio 11 d. pranešimas žiniasklaidai
Seimas svarstys siūlymą keisti Muitinės departamento generalinio direktoriaus skyrimo tvarką. Šiuo metu galiojančiame Muitinės įstatyme reglamentuota, kad Muitinės departamentui vadovauja Muitinės departamento generalinis direktorius, kurį skiria ir atleidžia finansų ministras. Kitų centrinių statutinių įstaigų vadovus ministro siūlymu skiria ir atšaukia Vyriausybė. Šiuo metu likusi išimtis – Muitinės departamentas prie Finansų ministerijos. Todėl Muitinės departamento skyrimo tvarka neatitinka Vidaus tarnybos statuto 29 straipsnio 1 dalyje įtvirtintos nuostatos – standartizuoti ir suvienodinti centrinių statutinių įstaigų vadovų skyrimo bei atšaukimo tvarką.
Teikiamu Muitinės įstatymo pataisų projektu Nr. XIIIP-4923 siūloma nustatyti, kad Muitinės departamento generalinis direktorius skiriamas Vidaus tarnybos statuto nustatyta tvarka.
Projektui po pateikimo pritarė 44, prieš balsavo 5, susilaikė 10 Seimo narių. Pagrindiniu šio klausimo svarstyme paskirtas Biudžeto ir finansų komitetas. Projektą Seimo posėdyje numatoma svarstyti rudens sesijoje.
Parengė
Informacijos ir komunikacijos departamento
Spaudos biuro vyriausioji specialistė
Saulė Eglė Trembo
Tel. (8 5) 239 6203, el. p. [email protected]
Eglė Saulė Trembo