Privalomi slapukai

Įjungta
Privalomi (seanso) slapukai naudojami e-seimas.lrs.lt ir www.e-tar.lt svetainėse, jie reikalingi pagrindinių svetainės funkcijų veikimui užtikrinti ir Jūsų duotam sutikimui su slapuku išsaugoti, jei tokį davėte. Svetainės negalės tinkamai veikti be šių slapukų.

Statistikos slapukai

ĮjungtaIšjungta
Analitiniai slapukai (Google Analytics) padeda tobulinti svetainę, renkant ir analizuojant informaciją apie jos lankomumą.

A
A
A
Neįgaliesiems
Visuomenei ir žiniasklaidai

Seimo Ekonomikos komitetas pritaria projekto „Rail Baltica“ ir Vilniaus bei Kauno oro uostų jungtims

2021 m. rugsėjo 29 d. pranešimas žiniasklaidai 

 

Ekonomikos komitetas rugsėjo 29 d. posėdyje svarstė klausimą „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimas ir tarptautinių oro uostų plėtra: tiesioginių jungčių galimybės“. Komitetas pritarė susisiekimo viceministrės Loretos Maskaliovienės pateiktai informacijai apie „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimo eigą ir artimiausius strateginius planus.

Komitetas konstatavo, kad „Rail Baltica“ projektas yra pripažintas ypatingos valstybinės svarbos projektu, savo galimybėmis ir svarba prilygintinas šimtmečio projektui ir todėl būtina maksimaliai išnaudoti visas projekto suteikiamas galimybes: tiek statybos, tiek eksploatavimo.

Komitetas bendru sutarimu pritarė nuomonei, kad įgyvendinant „Rail Baltica“ projektą ir vykdant tarptautinių oro uostų modernizavimą ir plėtrą, būtina įgyvendinti sprendinius, kuriais tarptautinių Vilniaus ir Kauno oro uostų terminalai būtų tiesiogiai sujungti su europinės vėžės „Rail Baltica“ geležinkeliu. Tokiu būdu kelionė tarp oro uostų būtų dar lengvesnė ir patogesnė. Prognozuojama, kad susisiekimas „Rail Baltica“ geležinkeliu tarp Vilniaus ir Kauno oro uostų užtruktų apie 38 minutes.

 

Parengė

Ekonomikos  komiteto biuro patarėjas Darius Šaltmeris

Tel. (8 5) 239 6757, el. p. [email protected]

 

       Naujausi pakeitimai - 2021-09-29 16:51
       Monika Kutkaitytė