Privalomi slapukai

Įjungta
Privalomi (seanso) slapukai naudojami e-seimas.lrs.lt ir www.e-tar.lt svetainėse, jie reikalingi pagrindinių svetainės funkcijų veikimui užtikrinti ir Jūsų duotam sutikimui su slapuku išsaugoti, jei tokį davėte. Svetainės negalės tinkamai veikti be šių slapukų.

Statistikos slapukai

ĮjungtaIšjungta
Analitiniai slapukai (Google Analytics) padeda tobulinti svetainę, renkant ir analizuojant informaciją apie jos lankomumą.

A
A
A
Neįgaliesiems
Visuomenei ir žiniasklaidai

Neįgaliųjų teisių komisija svarstė klausimą dėl pasiruošimo įgyvendinti įtraukųjį ugdymą

2024 m. balandžio 12 d. pranešimas žiniasklaidai (daugiau naujienų)

 

Seimo Neįgaliųjų teisių komisija balandžio 10 d. posėdyje svarstė parlamentinės kontrolės klausimą „Kaip rengiamasi įgyvendinti 2024 m. rugsėjo 1 d. įsigaliosiantį Švietimo įstatymo pakeitimą dėl įtraukiojo ugdymo“. 

Švietimo, mokslo ir sporto ministro patarėjas Ignas Gaižiūnas posėdžio dalyviams pristatė esamą situaciją. Ministro patarėjas pažymėjo, kad švietimo įstaigos nuosekliai ruošiasi įgyvendinti įtraukųjį ugdymą. Pastebima, kad bendrojo ugdymo mokyklose daugėja vaikų su specialiaisiais mokymosi poreikiais. 

Neįgaliųjų teisių komisijos pirmininkė Monika Ošmianskienė pasidžiaugė, kad pasiruošimas įtraukiajam ugdymui vyksta, mokyklos ir bendruomenės vis labiau įsitraukia į šį procesą. Vis dėlto buvo atkreiptas dėmesys į keletą aspektų, kuriems reiktų skirti daugiau dėmesio. Komisijos pirmininkė pažymėjo, kad reikėtų išsiaiškinti, dėl kokių priežasčių skiriamas mokymas namuose, ir užtikrinus, kad būtent toks ugdymo būdas yra tinkamiausias vaikui, lanksčiau žiūrėti į situaciją ir sudaryti galimybę vaikams, kuriems dėl sveikatos būklės sunku išbūti visą laiką mokykloje, dalį pamokų būti ugdomiems mokykloje, o kitą dalį – iš namų. Ministerija patvirtino, kad vaikai, ugdomi namuose, gauna kur kas mažiau pamokų nei besimokantieji klasėse. Rekomenduotina sekti, kaip sekasi šiems mokiniams – ar jie laiko brandos egzaminus ir kokie jų rezultatai.

Dar viena opi problema – švietimo pagalbos specialistų trūkumas. Viena iš to priežasčių – finansavimo dydis. Reikia skirti tam daugiau dėmesio ir atsiradus galimybei didinti finansavimą šiai sričiai. 

Taip pat labai svarbu, kad švietimo pagalba būtų užtikrinama ir namuose ugdomiems vaikams.

 

Parengė

Seimo kanceliarijos patarėja

Indrė Žukauskaitė 

Tel. (0 5) 209 6836

       Naujausi pakeitimai - 2024-04-12 09:08
       Monika Kutkaitytė