Privalomi slapukai

Įjungta
Privalomi (seanso) slapukai naudojami e-seimas.lrs.lt ir www.e-tar.lt svetainėse, jie reikalingi pagrindinių svetainės funkcijų veikimui užtikrinti ir Jūsų duotam sutikimui su slapuku išsaugoti, jei tokį davėte. Svetainės negalės tinkamai veikti be šių slapukų.

Statistikos slapukai

ĮjungtaIšjungta
Analitiniai slapukai (Google Analytics) padeda tobulinti svetainę, renkant ir analizuojant informaciją apie jos lankomumą.

A
A
A
Neįgaliesiems
XII Seimas (2016–2020 m.)

Seimo narių R. Žemaitaičio ir V. Kamblevičiaus pranešimas: „Seimo valdybos dėka Miškų įstatymo ekspertinis vertinimas virsta parodija“

2017 m. birželio 19 d. pranešimas žiniasklaidai

 

2017 birželio 7d. Seimo Etikos ir procedūrų komisija konstatavo, kad Seimo valdyba pažeidė Seimo statutą, o valdybos sprendimas buvo neteisėtas, nes Seimo statutas nenumato galimybės neužsakyti nepriklausomo ekspertinio vertinimo, kai to reikalauja pagrindinis komitetas arba ne mažiau kaip 1/5 Seimo narių.

Frakcijos „Tvarka ir teisingumas“ seniūnas Remigijus Žemaitaitis pažymėjo, kad Seimo valdyba  2017 m. birželio 13 d.  sprendimu Nr. SV-S-300 patvirtino nepriklausomo ekspertinio įvertinimo paslaugų pirkimo techninę specifikaciją, kurioje viso labo liko tik du klausimai:

 1. Ar įstatymas atitinka teisėkūros principus, yra tinkamai integruotas į nacionalinę teisės sistemą ir neprieštarauja Lietuvos Respublikos tarptautiniams įsipareigojimams? 

2. Ar įstatymo projektu siekiama įgyvendinti reforma teigiamai vertintina vadybiniu ir viešojo administravimo požiūriu?

Seimo narys Vytautas Kamblevičius pažymėjo, kad 2017 m. gegužės 10 d. Aplinkos apsaugos komitetas buvo parengęs išsamius klausimus, kurie būtų leidę pasimokyti iš Latvijos ar kitų valstybių klaidų ir pasistengti, kad mūsų reforma leistų atnešti didžiausią ekonominę naudą mūsų valstybei.

Seimo valdyba skelbdama viešąjį konkursą Miškų įstatymui parengti išbraukė esminius, klausimus, kurie būtų leidę įvertinti reformos galimą naudą:

• Seimo valdyba išbraukė sąlygas atlikti valstybinių miškų ūkio valdymo reformos kaštų ir naudos analizę bei ekonominį pagrįstumą;

• Seimo valdyba nepanoro išgirsti, ar miškų centralizavimas sumažins korupciją ir didins skaidrumą, o medienos pramonei bus sudarytos palankesnės sąlygos apsirūpinti žaliava;

• Seimo valdybai pasirodė nesvarbu, ar siūloma reforma valstybinės įmonės „Lietuvos valstybiniai miškai“ miškuose turės didesnį potencialą užtikrinti ilgalaikį šalies valstybinių miškų ūkio stabilumą ir gyvybingumą lyginant su šiuo metu Lietuvoje egzistuojančiu miškų urėdijų modeliu;

• Seimo valdybai yra nesvarbu išgirsti, kiek ši reforma pareikalaus išlaidų iš valstybės biudžeto;

• Seimo valdybai taip pat nerūpi, kokia bus valstybinių miškų ūkio valdymo  reformos įtaka darbo vietoms kurti ir išlaikyti.

„Sveiku protu nesuvokiama, kodėl  profesionalų vyriausybės „valstiečiai“, visais įmanomais būdais taip aršiai „stumdami“ reformą, vengia ekspertinio įvertinimo, tačiau net buvę įpareigoti Seimo Etikos ir procedūrų komisijos sugebėjo visą ekspertinį įvertinimą paversti parodija su dviem menkaverčiais klausimais. Negana to, šiai išvadai parengti yra duotos tik 7 darbo dienos.  Kyla labai daug klausimų, kodėl profesionalų vyriausybės „valstiečiai“ taip bijo tikros ir išsamios ekspertinės išvados? Seimo valdyba įžūliai numojo ranka į Aplinkos komiteto parengtus išsamius klausimus, kurie tikrai būtų leidę įvertinti naudą. Tai yra panašu į reformos imitaciją. Neapibrėžtumas ir chaosas, koks yra dabar, pasmerkia reformą jai net neprasidėjus, – pažymėjo „Tvarkos ir teisingumo“ frakcijos seniūnas Remigijus Žemaitaitis.

 

 

           

Daugiau informacijos:

Seimo frakcijos „Tvarka ir teisingumas“ seniūnas

Remigijus Žemaitaitis, mob. 8 698 42 238

   Naujausi pakeitimai - 2017-06-19 14:37
   Jolanta Anskaitienė