Privalomi slapukai

Įjungta
Privalomi (seanso) slapukai naudojami e-seimas.lrs.lt ir www.e-tar.lt svetainėse, jie reikalingi pagrindinių svetainės funkcijų veikimui užtikrinti ir Jūsų duotam sutikimui su slapuku išsaugoti, jei tokį davėte. Svetainės negalės tinkamai veikti be šių slapukų.

Statistikos slapukai

ĮjungtaIšjungta
Analitiniai slapukai (Google Analytics) padeda tobulinti svetainę, renkant ir analizuojant informaciją apie jos lankomumą.

A
A
A
Neįgaliesiems
XII Seimas (2016–2020 m.)

Seimo nario D. Kepenio pranešimas: „Sutarta nediskriminuoti importuotojų ir apginti lietuvišką autoremonto verslą“

2017 m. liepos 25 d. pranešimas žiniasklaidai

 

Seimo nario Dainiaus Kepenio iniciatyva Aplinkos ministerijoje vykusio pasitarimo metu sutarta, kad nuo liepos pradžios muitinėje pradėtas taikyti rizikos vertinimo modulis turi būti patikslintas, o ES teisės normų aiškinimas turi atitikti ir aplinkosaugos, ir Lietuvoje išvystyto automobilių remonto verslo interesus.

„Lietuvoje buvo pradėtas taikyti itin griežtas importuojamų automobilių vertės nustatymo mechanizmas, kai neremontuotinais buvo pripažįstami visi automobiliai, kurių reikalingo remonto kaina viršija jų vertę po eismo įvykio. Dėl to susidarė paradoksali situacija, kai Lietuvos autoverslo įmonės nebegalėjo tęsti savo veiklos ir būtų buvę priverstos importo procedūras perkelti į kaimynines valstybes, kur tokių radikalių reikalavimų nėra“, – sakė Seimo narys D. Kepenis.

Pasitarimo Aplinkos ministerijos metu sutarta, kad dar praėjusios kadencijos ministro patvirtinta tvarka bus pakeista, reikalavimus sulyginant su taikomais Lietuvoje draudimo rinkoje, t. y. remontuotinais automobiliai bus pripažįstami tie, kurių remonto kaina sudaro iki 75 proc. realios tvarkingo automobilio rinkos kainos.

Pasak Aurimo Jurčiaus, Motorinių transporto priemonių iš JAV importuotojų ir pardavėjų asociacijos prezidento, liepos pradžioje muitinei pradėjus taikyti naująją tvarką buvo susidariusi Lietuvai itin nepalanki padėtis, kai autoremonto įmonės pradėjo ieškoti alternatyvių importo galimybių per kaimyninių šalių uostus, o kai kurios net planavo į jas perkelti savo remonto bazes. Dabar su ministerija pasiektas susitarimas leis toliau asociacijos nariams tęsti veiklą, kai per metus į  Lietuvą importuojama ir suremontuojama apie 25–30 tūkst. naudotų automobilių. Asociacijos nariai jungia įmones, kurios yra įdarbinusios apie 2000 darbuotojų, į valstybės biudžetą sumokamų mokesčių suma skaičiuojama dešimtimis milijonų eurų.

 

Kontaktams:

Seimo narys Dainius Kepenis, mob. 8 668 42 127

   Naujausi pakeitimai - 2017-07-25 13:04
   Jolanta Anskaitienė