Privalomi slapukai

Įjungta
Privalomi (seanso) slapukai naudojami e-seimas.lrs.lt ir www.e-tar.lt svetainėse, jie reikalingi pagrindinių svetainės funkcijų veikimui užtikrinti ir Jūsų duotam sutikimui su slapuku išsaugoti, jei tokį davėte. Svetainės negalės tinkamai veikti be šių slapukų.

Statistikos slapukai

ĮjungtaIšjungta
Analitiniai slapukai (Google Analytics) padeda tobulinti svetainę, renkant ir analizuojant informaciją apie jos lankomumą.

A
A
A
Neįgaliesiems
XII Seimas (2016–2020 m.)

Seimo Liberalų sąjūdžio frakcijos nario Simono Gentvilo pranešimas: „Konstitucinis Teismas aiškinsis, ar teisėtai Vyriausybė verčia Lietuvos vežėjus persiregistruoti į Lenkiją“

2019 m. gruodžio 19 d. pranešimas žiniasklaidai

Seimo kanceliarijos archyvo nuotr.

 

Liberalas Simonas Gentvilas ir grupė parlamentarų kreipėsi į Konstitucinį Teismą siekdami išsiaiškinti, ar priimdama nutarimą dėl didesnio komandiruojamų dienpinigių apmokestinimo nuo 2020 m. Vyriausybė nepažeidė pagrindinių teisėkūros, atsakingo valdymo principų, pačios Vyriausybės nustatytų taisyklių ir kitų susitarimų. Seimo nario nuomone, skubotas apmokestinimo koeficiento padidinimas yra žalingas Lietuvos transporto sektoriui ir visai šalies ekonomikai.

„Skubotas Vyriausybės nutarimas neatlikus galimo poveikio vertinimo, o interesų grupėms nesuteikus galimybių pareikšti savo nuomonės, mums, parlamentarams, nepaliko kitos išeities, kaip tik dėl to kreiptis į Konstitucinį Teismą, kad būtų išsiaiškinta, ar nutarimas, paliečiantis vieną konkurencingiausių šalies ūkio sektorių, buvo priimtas teisėtai, laikantis visų numatytų procedūrų“, – teigia vienas iš kreipimosi autorių, Seimo liberalų sąjūdžio frakcijos narys Simonas Gentvilas.

Parlamentaras primena, kad pagrindu kreiptis į Konstitucinį Teismą tapo Vyriausybės elgesys priimant komandiruojamų dienpinigių apmokestinimo tvarkos pakeitimus. Tuomet, pasak Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“, iš pradžių buvo registruoti net dveji Vyriausybės nutarimo projektai su skirtingais koeficientais. Pirmasis – spalio pradžioje su 1,5 koeficiento dydžiu, nenurodant skubos būtinumo išvadoms pateikti. Antrasis nutarimas su 1,65 koeficiento dydžiu buvo įregistruotas spalio 16 d. ryte, Vyriausybės posėdžio išvakarėse, ir buvo priimtas tą pačią dieną po registracijos nesudarant sąlygų nuomonei pareikšti suinteresuotoms grupėms.

Seimo nario S. Gentvilo nuomone, Lietuvos transporto sektorius šiuo metu veikia nestabilioje rinkoje dėl kasmet didinamos minimalios mėnesio algos ir Europos Sąjungos planuojamo įgyvendinti vadinamojo „Mobilumo paketo“. Papildomas Lietuvos Vyriausybės apmokestinimas vežėjams kelia dar didesnius iššūkius, dėl kurių šis Lietuvos ekonomikos sektorius iš dalies ar net visiškai planuoja savo veiklą perkelti į kitas šalis.

 

Daugiau informacijos:

Simonas Gentvilas

Seimo Liberalų sąjūdžio frakcijos narys

Aplinkos apsaugos komiteto pirmininko pavaduotojas

Mob. 8 698 42 168

El. p. [email protected]

   Naujausi pakeitimai - 2019-12-19 08:39
   Monika Kutkaitytė