Komitetuose ir komisijose
Paieška


41.
2025-04-16
Audito komitetas
Lietuvos Respublikos Vyriausybė,
Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerija,
Lietuvos Respublikos finansų ministerija
Komiteto nariai susipažino su pateikta informacija
42.
2025-06-25
Švietimo ir mokslo komitetas
Dėl Lietuvos ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano rodiklių pasiekimo
43.
2025-06-27
Audito komitetas
Komiteto nariai susipažino su pateikta informacija.
44.
2025-05-14
Europos reikalų komitetas
Dėl Lietuvos kovos su dezinformacija ir manipuliacijomis plano
(Atsižvelgdamas į informacines grėsmes Europos Sąjungos ir nacionaliniu lygmeniu, į būtinybę užtikrinti visuomenės atsparumą dezinformacijai, manipuliacijoms ir informacinėms atakoms, sieki kurti saugią nacionalinio saugumo ir užsienio politikos interesus atitinkančią Lietuvos informacinę erdvę, siūlyti Lietuvos Respublikos Vyriausybei: Parengti išsamų Lietuvos kovos su dezinformacija ir manipuliacijomis planą. Kartą per pusę metų, pristatyti informaciją apie Plano rengimo eigą ir pažangą Europos reikalų komitetui. )
(Atsižvelgdamas į informacines grėsmes Europos Sąjungos ir nacionaliniu lygmeniu, į būtinybę užtikrinti visuomenės atsparumą dezinformacijai, manipuliacijoms ir informacinėms atakoms, sieki kurti saugią nacionalinio saugumo ir užsienio politikos interesus atitinkančią Lietuvos informacinę erdvę, siūlyti Lietuvos Respublikos Vyriausybei: Parengti išsamų Lietuvos kovos su dezinformacija ir manipuliacijomis planą. Kartą per pusę metų, pristatyti informaciją apie Plano rengimo eigą ir pažangą Europos reikalų komitetui. )
45.
2025-02-19
Antikorupcijos komisija
Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija,
Lietuvos mokslo taryba
Dėl Lietuvos mokslo tarybos veiklos skaidrumo užtikrinimo.
(1. Kreiptis į Lietuvos Respublikos Vyriausybę, kad būtų peržiūrėtas Lietuvos ir mokslo tarybos valdymo ir atskaitomybės reglamentavimas atsižvelgiant į Specialiųjų tyrimų tarnybos pateiktas antikorupcinio vertinimo pastabas, jog teisiniu reglamentavimu nustatytas Lietuvos mokslo tarybos valdymo modelis galimai neatitinka kolegialaus valdymo organo sudarymo, veiklos, atskaitomybės ir kontrolės skaidrumo principų. 2. Atsižvelgiant į tai, kad Lietuvos mokslo taryba yra atskaitinga Vyriausybei, prašyti Vyriausybės peržiūrėti Lietuvos mokslo tarybos pirmininko 2025 m. sausio 27 d. įsakymu Nr. V-28 patvirtintą Studentų vasaros praktikos finansavimo sąlygų aprašą, atsižvelgiant į STT bei kitų suinteresuotų asmenų pateiktas antikorupcinio pobūdžio pastabas, užtikrinti skaidrų studentų vasaros praktikos finansavimo proceso reglamentavimą. 3. Perduoti Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai komisijos surinktą medžiagą Lietuvos mokslo tarybos veiklos klausimu ir rekomenduoti pagal kompetenciją atlikti Lietuvos mokslo tarybos veiklos ir finansinį auditą. 4. Tęsti parlamentinę kontrolę. )
(1. Kreiptis į Lietuvos Respublikos Vyriausybę, kad būtų peržiūrėtas Lietuvos ir mokslo tarybos valdymo ir atskaitomybės reglamentavimas atsižvelgiant į Specialiųjų tyrimų tarnybos pateiktas antikorupcinio vertinimo pastabas, jog teisiniu reglamentavimu nustatytas Lietuvos mokslo tarybos valdymo modelis galimai neatitinka kolegialaus valdymo organo sudarymo, veiklos, atskaitomybės ir kontrolės skaidrumo principų. 2. Atsižvelgiant į tai, kad Lietuvos mokslo taryba yra atskaitinga Vyriausybei, prašyti Vyriausybės peržiūrėti Lietuvos mokslo tarybos pirmininko 2025 m. sausio 27 d. įsakymu Nr. V-28 patvirtintą Studentų vasaros praktikos finansavimo sąlygų aprašą, atsižvelgiant į STT bei kitų suinteresuotų asmenų pateiktas antikorupcinio pobūdžio pastabas, užtikrinti skaidrų studentų vasaros praktikos finansavimo proceso reglamentavimą. 3. Perduoti Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai komisijos surinktą medžiagą Lietuvos mokslo tarybos veiklos klausimu ir rekomenduoti pagal kompetenciją atlikti Lietuvos mokslo tarybos veiklos ir finansinį auditą. 4. Tęsti parlamentinę kontrolę. )
46.
2025-05-21
Švietimo ir mokslo komitetas
Dėl Lietuvos mokslų akademijos 2024 metų veiklos ataskaitos
(Išklausyta Lietuvos mokslų akademijos 2024 metų veiklos ataskaita.)
(Išklausyta Lietuvos mokslų akademijos 2024 metų veiklos ataskaita.)
47.
2025-02-19
Žmogaus teisių komitetas
Dėl Lietuvos Respublikos darbo kodekso 30 straipsnio nuostatų, susijusių su smurto ir priekabiavimo sąvokų patikslinimu, įgyvendinimo parlamentinės kontrolės
(Vykdyti Darbo kodekso 30 straipsnio ir nuo 2025 sausio 1 d. įsigaliojusių šio straipsnio pataisų įgyvendinimo parlamentinę kontrolę. Parlamentinės kontrolės klausimą Komitete svarstyti XV Seimo II (pavasario) sesijos metu.)
(Vykdyti Darbo kodekso 30 straipsnio ir nuo 2025 sausio 1 d. įsigaliojusių šio straipsnio pataisų įgyvendinimo parlamentinę kontrolę. Parlamentinės kontrolės klausimą Komitete svarstyti XV Seimo II (pavasario) sesijos metu.)
48.
2025-04-09
Europos reikalų komitetas
Dėl Lietuvos Respublikos Seimo prioritetų pagal Europos Komisijos 2025 metų darbo programą
(Pritarti Europos reikalų komiteto ir Užsienio reikalų komiteto išvados „Dėl Lietuvos Respublikos Seimo prioritetų pagal 2025 m. Europos Komisijos darbo programą“ projektui. 2. Raginti Seimo komitetus vadovautis Europos Sąjungos reikalų svarstymo Lietuvos Respublikos Seime reglamento 22 dalimi ir, apsvarsčius Lietuvos Respublikos Vyriausybės pozicijas labai aktualiems ar aktualiems pasiūlymams priimti Europos Sąjungos teisės aktus ar kitus Europos Sąjungos dokumentus, komitetų sprendimus dėl pritarimo Vyriausybės pozicijai ir (ar) pasiūlymo atitikties subsidiarumo principui rengti argumentuotus. 3. Raginti Lietuvos Respublikos Vyriausybę užtikrinti, kad Lietuvos Respublikos Seimui teikiamose pozicijose dėl Lietuvai labai aktualių ir aktualių pasiūlymų priimti Europos Sąjungos teisės aktus arba dėl pagal teisėkūros procedūrą priimamų Europos Sąjungos dokumentų būtų laikomasi Seimo Statuto 1807 straipsnio 2 dalies 5 punkte nustatyto reikalavimo pozicijoje nurodyti poveikio vertinimą pagal Vyriausybės patvirtintą Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo metodiką. )
(Pritarti Europos reikalų komiteto ir Užsienio reikalų komiteto išvados „Dėl Lietuvos Respublikos Seimo prioritetų pagal 2025 m. Europos Komisijos darbo programą“ projektui. 2. Raginti Seimo komitetus vadovautis Europos Sąjungos reikalų svarstymo Lietuvos Respublikos Seime reglamento 22 dalimi ir, apsvarsčius Lietuvos Respublikos Vyriausybės pozicijas labai aktualiems ar aktualiems pasiūlymams priimti Europos Sąjungos teisės aktus ar kitus Europos Sąjungos dokumentus, komitetų sprendimus dėl pritarimo Vyriausybės pozicijai ir (ar) pasiūlymo atitikties subsidiarumo principui rengti argumentuotus. 3. Raginti Lietuvos Respublikos Vyriausybę užtikrinti, kad Lietuvos Respublikos Seimui teikiamose pozicijose dėl Lietuvai labai aktualių ir aktualių pasiūlymų priimti Europos Sąjungos teisės aktus arba dėl pagal teisėkūros procedūrą priimamų Europos Sąjungos dokumentų būtų laikomasi Seimo Statuto 1807 straipsnio 2 dalies 5 punkte nustatyto reikalavimo pozicijoje nurodyti poveikio vertinimą pagal Vyriausybės patvirtintą Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo metodiką. )
49.
2025-06-18
Priklausomybių prevencijos komisija
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija,
Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija,
Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija,
Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija,
Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas
Lošimų priežiūros tarnyba prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos
Jaunimo reikalų agentūra
Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba
Dėl Lietuvos visuomeninio transliuotojo kanaluose bei kitose visuomenės informacijos sklaidos priemonėse skleidžiamos socialinės ir šviečiamosios informacijos, nekomercinės reklamos priklausomybių prevencijos tema
(Komisija išklausė informaciją dėl galimybės Lietuvos nacionalinio radijo ir televizijos programose (televizija, radijas, portalas) bei kitose visuomenės informacijos sklaidos priemonėse gauti socialinėms kampanijoms neatlygintinai skiriamą reklamos kiekį, dėl prioritetų kampanijoms, dėl skleidžiamos socialinės, šviečiamosios informacijos, nekomercinės reklamos priklausomybių prevencijos tema paveikumo, atititikimo prevencinių programų turiniui, lėšų šaltinių socialinėms informacinėms kampanijoms.)
(Komisija išklausė informaciją dėl galimybės Lietuvos nacionalinio radijo ir televizijos programose (televizija, radijas, portalas) bei kitose visuomenės informacijos sklaidos priemonėse gauti socialinėms kampanijoms neatlygintinai skiriamą reklamos kiekį, dėl prioritetų kampanijoms, dėl skleidžiamos socialinės, šviečiamosios informacijos, nekomercinės reklamos priklausomybių prevencijos tema paveikumo, atititikimo prevencinių programų turiniui, lėšų šaltinių socialinėms informacinėms kampanijoms.)
50.
2025-01-08
Žmogaus teisių komitetas
Lietuvos Respublikos Vyriausybė,
Lietuvos Respublikos finansų ministerija,
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija,
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija,
Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija
51.
2025-05-07
Europos reikalų komitetas
Dėl Nacionalinio energetikos ir klimato srities (NEKS) veiksmų plano 2021-2030 m. įgyvendinimo eigos
(Tęsti klausimo parlamentinę kontrolę; Prašyti Lietuvos Respublikos Vyriausybės: Ne rečiau nei kartą per pusę metų Seimo Europos reikalų komitetui pristatyti NEKS veiksmų plano 2021–2030 m. įgyvendinimo rezultatus. Iki 2025 m. birželio 15 d. Lietuvos Respublikos Seimo Europos reikalų komitetui pateikti informaciją apie NEKS veiksmų plano įgyvendinimo rizikų valdymo priemones, kurios apimtų: Sektorines rizikas, ypač transporto, pramonės, renovacijos ir inovacijų srityse, kuriose: dalis projektų nevykdomi (pvz., „Achema“), projektai įgyvendinami lėtai (pvz., tik 2 iš 81 pramonės projektų baigti), gyventojų įsitraukimas nepakankamas (pvz., individualių pastatų renovacija labai lėta). Rizikų mažinimo priemones, susijusias su: esamų finansinių priemonių perskirstymu (pvz., nuo elektrinių transporto priemonių (angl. electric vehicle) prie dviračių infrastruktūros), galimų AEI (įskaitant vėjo energetiką) ir energijos taupymo projektų neįgyvendinimu, kritinės infrastruktūros projektų užtikrinimu (pvz., sinchronizacija, energijos kaupimas). Galimų lankstumo mechanizmų (pvz., LULUCF ) taikymo principai ir jų ribos – kaip šie mechanizmai bus taikomi, jei sektorių šiltnamio efektą sukeliančių dujų kvotos bus viršytos. Konkretų planą, kaip bus reaguojama į pažangos nukrypimus nuo NEKS veiksmų plano trajektorijų, įskaitant aiškius atsakingus subjektus, veiksmų planus ir terminus. Įvertinti savivaldybių vaidmenį ir atsakomybę įgyvendinant NEKS veiksmų plano tikslus bei pateikti informaciją apie numatomas reguliacines ar finansines priemones, skirtas paskatinti savivaldybes įgyvendinti NEKS veiksmų plane numatytus uždavinius. Siūlyti Lietuvos Respublikos Vyriausybei, atsižvelgiant į valstybės įsipareigojimus klimato kaitos mažinimo ir energetikos politikos srityje: nuolat vykdyti NEKS veiksmų plano įgyvendinimo priežiūrą; užtikrinti veiksmingą tarpžinybinį koordinavimą ir plano įgyvendinimą; reaguojant į plano įgyvendinimo eigą ir tarpinių vertinimų rezultatus, savalaikiai priimti sprendimus arba rengti jų projektus. Pakartotinai atkreipti Seimo Aplinkos apsaugos komiteto, Ekonomikos komiteto ir Kaimo reikalų komiteto dėmesį į NEKS veiksmų plano 2021–2030 m. įgyvendinimo keliamus iššūkius su siūlymu įvertinti NEKS veiksmų plano 2021–2030 m. įgyvendinimo parlamentinės kontrolės poreikį)
(Tęsti klausimo parlamentinę kontrolę; Prašyti Lietuvos Respublikos Vyriausybės: Ne rečiau nei kartą per pusę metų Seimo Europos reikalų komitetui pristatyti NEKS veiksmų plano 2021–2030 m. įgyvendinimo rezultatus. Iki 2025 m. birželio 15 d. Lietuvos Respublikos Seimo Europos reikalų komitetui pateikti informaciją apie NEKS veiksmų plano įgyvendinimo rizikų valdymo priemones, kurios apimtų: Sektorines rizikas, ypač transporto, pramonės, renovacijos ir inovacijų srityse, kuriose: dalis projektų nevykdomi (pvz., „Achema“), projektai įgyvendinami lėtai (pvz., tik 2 iš 81 pramonės projektų baigti), gyventojų įsitraukimas nepakankamas (pvz., individualių pastatų renovacija labai lėta). Rizikų mažinimo priemones, susijusias su: esamų finansinių priemonių perskirstymu (pvz., nuo elektrinių transporto priemonių (angl. electric vehicle) prie dviračių infrastruktūros), galimų AEI (įskaitant vėjo energetiką) ir energijos taupymo projektų neįgyvendinimu, kritinės infrastruktūros projektų užtikrinimu (pvz., sinchronizacija, energijos kaupimas). Galimų lankstumo mechanizmų (pvz., LULUCF ) taikymo principai ir jų ribos – kaip šie mechanizmai bus taikomi, jei sektorių šiltnamio efektą sukeliančių dujų kvotos bus viršytos. Konkretų planą, kaip bus reaguojama į pažangos nukrypimus nuo NEKS veiksmų plano trajektorijų, įskaitant aiškius atsakingus subjektus, veiksmų planus ir terminus. Įvertinti savivaldybių vaidmenį ir atsakomybę įgyvendinant NEKS veiksmų plano tikslus bei pateikti informaciją apie numatomas reguliacines ar finansines priemones, skirtas paskatinti savivaldybes įgyvendinti NEKS veiksmų plane numatytus uždavinius. Siūlyti Lietuvos Respublikos Vyriausybei, atsižvelgiant į valstybės įsipareigojimus klimato kaitos mažinimo ir energetikos politikos srityje: nuolat vykdyti NEKS veiksmų plano įgyvendinimo priežiūrą; užtikrinti veiksmingą tarpžinybinį koordinavimą ir plano įgyvendinimą; reaguojant į plano įgyvendinimo eigą ir tarpinių vertinimų rezultatus, savalaikiai priimti sprendimus arba rengti jų projektus. Pakartotinai atkreipti Seimo Aplinkos apsaugos komiteto, Ekonomikos komiteto ir Kaimo reikalų komiteto dėmesį į NEKS veiksmų plano 2021–2030 m. įgyvendinimo keliamus iššūkius su siūlymu įvertinti NEKS veiksmų plano 2021–2030 m. įgyvendinimo parlamentinės kontrolės poreikį)
52.
2025-05-23
Priklausomybių prevencijos komisija
Dėl priklausomybės ligų gydymo Respublikinio priklausomybės ligų centro filialuose. Vaikams ir paaugliams teikiamos paslaugos Lankymasis Respublikinio priklausomybės ligų centro Panevėžio filiale. Psichoaktyviųjų medžiagų prevencija ir psichikos sveikatos
(Komisija išklausė informaciją dėl priklausomybės ligų gydymo Respublikinio priklausomybės ligų centro filialuose, vaikams ir paaugliams teikiamų paslaugų, psichoaktyviųjų medžiagų prevencijos ir psichikos sveikatos stiprinimo. Lankėsi Respublikinio priklausomybės ligų centro Panevėžio filialo patalpose. )
(Komisija išklausė informaciją dėl priklausomybės ligų gydymo Respublikinio priklausomybės ligų centro filialuose, vaikams ir paaugliams teikiamų paslaugų, psichoaktyviųjų medžiagų prevencijos ir psichikos sveikatos stiprinimo. Lankėsi Respublikinio priklausomybės ligų centro Panevėžio filialo patalpose. )
53.
2025-03-12
Priklausomybių prevencijos komisija
Lietuvos Respublikos finansų ministerija,
Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija,
Lošimų priežiūros tarnyba prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos
Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas
Dėl priklausomybės nuo azartinių lošimų: situacija ir iššūkiai. Azartinių lošimų, žaidimų žaidimo automatais, loterijų, nuotolinio lošimo organizavimas Lietuvoje. Institucijų vaidmuo mažinant azartinių lošimų prieinamumą, patrauklumą ir jų galimą (daro
(Tęsti klausimo parlamentinę kontrolę)
(Tęsti klausimo parlamentinę kontrolę)
54.
2025-01-29
Energetikos ir darnios plėtros komisija
Lietuvos Respublikos Vyriausybė,
Lietuvos Respublikos energetikos ministerija
Dėl projekto „AEI klasteris“ pripažinimo valstybei svarbiu projektu
Informacija išklausyta
55.
2025-03-26
Priklausomybių prevencijos komisija
Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas,
Lietuvos Respublikos Vyriausybė
Dėl psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo, platinimo ir disponavimo
(NUTARTA: 1. Siūlyti Vyriausybei Mokyklų (išskyrus aukštąsias mokyklas) reagavimo į mokinių psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo, platinimo ir disponavimo psichoaktyviosiomis medžiagomis atvejus bei pagalbos teikimo mokiniams, jų tėvams ar atstovams pagal įstatymą pavyzdinio tvarkos aprašo projektą tvirtinti Vyriausybės nutarimu, o ne trijų ministrų – sveikatos apsaugos, švietimo, mokslo ir sporto, vidaus reikalų – įsakymu. Pritarta bendru sutarimu. 2. Siūlyti Vyriausybei tobulinti 1 protokoliniame sprendime nurodyto tvarkos aprašo projektą, peržiūrėti nuostatas, atsižvelgiant į mokyklų, dalyvavusių bandomajame projekte, atstovų pastabas ir siūlymus, įvertinant projekte mokyklos numatytų veiksmų ir priemonių įgyveninimo realias galimybes mokyklų pasirengimo ir finansavimo klausimais. Pritarta bendru sutarimu. 3. Siekiant didinti 1 protokoliniame sprendime nurodyto tvarkos aprašo svarbą ir užtikrinti jo taikymą, siūlyti Vyriausybei apsvarstyti pavyzdinio aprašo integravimo į įstatyminio lygmens teisės aktą galimybę, įgalinant savivaldybes ir bendruomenes mažinti vaikų ir jaunimo psichoaktyviųjų medžiagų vartojimą. Pritarta bendru sutarimu. 4. Siūlyti Vyriausybei peržiūrėti teisės aktus ir inicijuoti jų pakeitimus dėl psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo, platinimo ir disponavimo psichoaktyviosiomis medžiagomis prevencijos didinimo, tarpinstitucinio bendradarbiavimo stiprinimo savivaldybėse, ypatingą dėmesį skiriant mokykloms. Pritarta bendru sutarimu. )
(NUTARTA: 1. Siūlyti Vyriausybei Mokyklų (išskyrus aukštąsias mokyklas) reagavimo į mokinių psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo, platinimo ir disponavimo psichoaktyviosiomis medžiagomis atvejus bei pagalbos teikimo mokiniams, jų tėvams ar atstovams pagal įstatymą pavyzdinio tvarkos aprašo projektą tvirtinti Vyriausybės nutarimu, o ne trijų ministrų – sveikatos apsaugos, švietimo, mokslo ir sporto, vidaus reikalų – įsakymu. Pritarta bendru sutarimu. 2. Siūlyti Vyriausybei tobulinti 1 protokoliniame sprendime nurodyto tvarkos aprašo projektą, peržiūrėti nuostatas, atsižvelgiant į mokyklų, dalyvavusių bandomajame projekte, atstovų pastabas ir siūlymus, įvertinant projekte mokyklos numatytų veiksmų ir priemonių įgyveninimo realias galimybes mokyklų pasirengimo ir finansavimo klausimais. Pritarta bendru sutarimu. 3. Siekiant didinti 1 protokoliniame sprendime nurodyto tvarkos aprašo svarbą ir užtikrinti jo taikymą, siūlyti Vyriausybei apsvarstyti pavyzdinio aprašo integravimo į įstatyminio lygmens teisės aktą galimybę, įgalinant savivaldybes ir bendruomenes mažinti vaikų ir jaunimo psichoaktyviųjų medžiagų vartojimą. Pritarta bendru sutarimu. 4. Siūlyti Vyriausybei peržiūrėti teisės aktus ir inicijuoti jų pakeitimus dėl psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo, platinimo ir disponavimo psichoaktyviosiomis medžiagomis prevencijos didinimo, tarpinstitucinio bendradarbiavimo stiprinimo savivaldybėse, ypatingą dėmesį skiriant mokykloms. Pritarta bendru sutarimu. )
56.
2025-03-19
Jaunimo ir sporto reikalų komisija
Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija
Dėl Rusijos ir Baltarusijos sportininkų dalyvavimo pasaulio jaunių (U19) irklavimo čempionate Lietuvoje
(Išklausyta informacija)
(Išklausyta informacija)
57.
2025-05-14
Ateities komitetas
Lietuvos Respublikos Vyriausybė
Dėl Seimo Ateities komiteto sprendimo dėl Ateities kultūros politikos
(Komitetas priėmė spredimą "Dėl Ateities kultūros politikos" Nr. 122-S-4)
(Komitetas priėmė spredimą "Dėl Ateities kultūros politikos" Nr. 122-S-4)
58.
2025-05-21
Ateities komitetas
Lietuvos Respublikos Vyriausybė,
Lietuvos Respublikos finansų ministerija,
Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija,
Vyriausybės strateginės analizės centras (STRATA);
Lietuvos Respublikos savivaldybių asociacija;
Valstybės duomenų agentūra
Dėl Seimo Ateities komiteto sprendimo dėl regioninės raidos planavimo ir vystymo
(Komitetas priėmė spredimą "Dėl regionų raidos planavimo ir vystymo" Nr. 122-S-5)
(Komitetas priėmė spredimą "Dėl regionų raidos planavimo ir vystymo" Nr. 122-S-5)
59.
2025-04-30
Ateities komitetas
Lietuvos Respublikos Vyriausybė
Dėl Seimo Ateities komiteto sprendimo dėl Regionų ministerijos modelio projekto
(Komitetas priėmė protokolinį sprendimą "Dėl Seimo Ateities komiteto sprendimo dėl Regionų ministerijos modelio projekto")
(Komitetas priėmė protokolinį sprendimą "Dėl Seimo Ateities komiteto sprendimo dėl Regionų ministerijos modelio projekto")
60.
2025-06-04
Ateities komitetas
Dėl Seimo Ateities komiteto sprendimo dėl Švietimo strateginės vizijos
(Komitetas priėmė protokolinį sprendimą "Dėl Seimo Ateities komiteto sprendimo dėl Švietimo strateginės vizijos")
(Komitetas priėmė protokolinį sprendimą "Dėl Seimo Ateities komiteto sprendimo dėl Švietimo strateginės vizijos")